[gilug] Re: SMS via internet, sense mes intermediaris

Narcis Garcia informatica actiu net
2019-06-17 07:08:12 UTC

Ja hi donaré voltes amb les idees proporcionades. El problema no són les
trucades de veu, sinó els missatges SMS.

Per l'estació «satèl·lit» cal: SIM + terminal de telèfon + electricitat
en lloc aixoplugat + accés a internet (ens estalviem l'ordinador/Rpi?).
Aleshores, cal configurar la localització IP del telèfon i que s'hi
entri per control remot, o bé que aquest faci de pont entre SMS i
XMPP/Jabber o correu electrònic.

El 17/6/19 a les 8:42, Eduard ha escrit: