[gilug] Re: Moure dades de projecte K3B

Narcis Garcia informatica actiu net
2019-08-10 12:51:34 UTC

Si bé, també hauria de desar un fitxer com «ruta.txt» per anotar quina
ruta té enregistrada el projecte, i així podria reproduir el mètode de
l'enllaç simbòlic.

He pensat fins i tot que podria crear els projectes a /var/tmp/projecteX
ja que la ruta seria ben fàcil de reproduir (sempre que hi hagi espai).

El 10/8/19 a les 14:07, Eduard ha escrit: