[gilug] Moure dades de projecte K3B

Narcis Garcia informatica actiu net
2019-08-10 08:42:18 UTC

Faig la preparació d'un disc (CD-R) amb K3b, l'aplicació de gravació de
discs òptics. En aquest cas he creat un «CD en mode mixt», que tant
inclou pistes de so (cd-da), com una pista de dades, com també els
títols via CD-Text.

Tot ho he col·locat en un mateix arbre de carpetes: projecte.k3b ,
fitxers de música, fitxers de dades, materials de treball i de caràtula...

M'agradaria aprofitar el mateix projecte en un futur, per a gravar-lo de
nou sense perdre qualitat de so i/o canviar alguna coseta, però de ben
segur que amb el temps canviarà la ruta dels fitxers per raons
re-organitzatives.
Fins i tot estaria bé fer que el nou CD fos auto-contingut amb el
projecte, i jo no hagi de tenir una còpia expressa al disc dur, que
ocupa prop de 700MiB.

El problema està en què el K3b desa el projecte amb les rutes ABSOLUTES
dels fitxers, i necessito que siguin RELATIVES al fitxer de projecte.k3b
No entenc com al segle XXI encara hi ha aplicacions tant descuidades en
això, de manera que, si es mou tot plegat, ja no troba els fitxers.

Algú sap com resoldre-ho?

Gràcies.