[gilug] Re: Modes de video, Framebuffers, UEFI y otras yerbas...

Narcis Garcia informatica actiu net
2018-03-01 14:10:02 UTC

Fixa't sobretot que possiblement amb el paràmetre d'arrencada "fb=false"
ja no et calgui eliminar fitxers, que probablement GRUB et tornarà a
instal·lar amb actualitzacions.

Un altre apunt: Has provat amb l'endoll DVI? Ho dic perquè recordo
alguna incidència amb Debian (8) i la sortida HDMI d'algun ordinador.

El 01/03/18 a les 11:29, k ha escrit: