[gilug] Re: extraer la pista de audio de un vídeo

Albert Coronado acoronadoc lostsys com
2018-02-06 21:40:13 UTC

Hola,

No se si et serveix, però amb ffmpeg pots fer-ho nomes amb una comanda,
mira aquí

ffmpeg -i archivo_de_video.avi archivo_de_audio.mp3

Jo ffmpeg l'he fet servir en algun projecte on havia de convertir vídeo i
la veritat es que es molt pràctic,

Salutacions.

https://www.albertcoronado.com
https://www.youtube.com/user/acoronadoc

El dia 6 de febrer de 2018 a les 22:11, bonobo <> ha
escrit: