[gilug] Material x86 antic

Narcis Garcia informatica actiu net
2017-10-31 18:23:30 UTC

Em trec de sobre entre 15 i 20 ordinadors (torre) de diverses
generacions: Pentium 1/586, Pentium 2, Pentium 3, i alguns AMD
equivalents o superiors.
Ja hem tornat a revisar el 90% del material, així que deu funcionar
pràcticament tot (amb programari lliure, és clar).

Diria que tots van amb discs durs IDE. N'hi ha amb memòria RAM SDR, DDR1
i algun DDR2. Hi ha dotació de muntatge sobrada per a tots (les targetes
gràfiques, els processadors, memòries, discs, cables, CD i DVD,
alimentacions, etc.)
No hi ha pantalles, ni ratolins, però potser sí algun teclat.
La majoria de torres són normalitzades (ATX/clònic) tot i que també hi
ha algun IBM i HP.

Tots han tingut una primera etapa com a ordinadors d'escriptori (ben
cuidats), una segona etapa com a servidors domèstics, i la última etapa
han servit per fer recerca i desenvolupament «sobre situacions
difícils». No estan tirats de qualsevol manera, i està tot net.

LA CONDICIÓ = EL PREU: Anar-ho a recollir tot.

A qui li interessi aquesta donació, millor que m'escrigui personalment
(la clau és «Visca el moviment del programari lliure»).
Hi ha una deixalleria molt a prop, així que, allò que no t'hi càpiga al
cotxe ho pots dur a llençar, tot i que seria una verdadera llàstima per
la «col·lecció».