[gilug] Re: Ajuda en htaccess

Narcis Garcia informatica actiu net
2017-05-11 07:16:10 UTC

Gràcies, era exactament això.
El .htaccess del Drupal restringia només per index.php així que he
reescrit la directiva en un nou .htaccess de la carpeta /mobils/

Espero que la pàgina li sigui útil a més gent a l'hora de triar telèfon
o tauleta. Només he contemplat la compatibilitat amb Android.

Els que s'emporten la palma són:

Samsung Galaxy S III (International)
Samsung Galaxy S II
Google/Samsung Galaxy Nexus GSM

El 10/05/17 a les 21:00, Marc ha escrit: