[gilug] Re: Summer Camp Garrotxa - 16, 17 i 18 de Juny

Narcis Garcia informatica actiu net
2017-05-11 07:02:25 UTC

[Crida pels papers]

«Vinga va!, m’hi poso d’una vegada que ho vaig endarrerint i tocarà
tornar a còrrer com sempre!. No pretenc fer res èpic ni filosòfic, a més
entre trucades i feina no hi ha qui es concentri… bueno… la migdiada que
m’acabo de cardar… uhm…
Apa! mans a la obra doncs… aquest any toca de nou Summer Camp Garrotxa,
aquest esdeveniment que es fa de forma bianual i que es porta fent des
del 2008 allà enmig d’un forat envoltat de volcans (no us preocupeu que
estan apagats i segons diuen els geòlegs encara queden uns quants anyets
per a què tornin a donar la brasa). Naturalesa, ordinadors, estiuet,
blah blah blah…
Aquest any ja és la setena edició i cada cop ho hem fet a llocs
diferents, alguns anys han sigut més precàries i d’altres més dignes.
Així que aquest any repetim a una de les més dignes, la del darrer cop
al 2015 al Mas la Coma de Mont a Batet de la Serra (Olot), una casa de
colònies amb una magnífica sala de xerrades molt tribal :)
Les dates seran el cap de setmana abans de Sant Joan, ergo, 16, 17 i 18
de Juny. El motiu de fer-ho al Juny és que em vaig pajarejar al demanar
les dates, ho vaig fer massa tard i aquestes eren les úniques dates més
o menys dignes que quedaven disponibles. D’aquesta forma, tots aquells
que fugiu del país durant els mesos de Juliol i Agost no tindreu
l’excusa que no podeu venir aquest cop.
El Summer Camp Garrotxa és un esdeveniment que pretén desenvolupar-se en
un entorn familiar, és per a això que el nombre màxim d’assistents serà
de 80 i qui no s’apunti i estigui l’aforament complet, es queda fora.
El títol o assumpte d’aquest missatge (depèn de per a on t’arribi
aquesta obra literària de text), pretén a més de fer una primera
difusió, buscar a persones que ens vulguin deleitar/donar la brasa amb
les seves frikades, treballs o el què sigui. Les xerrades seran en
castellà. El requisit com cada any, és que aquestes permetin als
assistents aprendre de què va la cosa, xerrades d’aquestes de veure qui
la té més llarga o és més flipat que ningú són per a un altre tipus
d’esdeveniments els quals no els faré publicitat, a més que tenen
sponsors que els hi paguen les coses, aquí som un xic més hippis i
lloguem una casa i repartim les despeses entre els assistents i
organitzadors. Inicialment els ponents no cobren per les xerrades, però
se’ls agraeix la seva assistència d’alguna friki-forma i/o lògica-forma.»

El 11/05/17 a les 00:31, Blackhold ha escrit: