[gilug] Ajuda en htaccess

Narcis Garcia informatica actiu net
2017-05-09 17:17:37 UTC

L'altre dia vaig anar a preguntar per telèfons en una botiga, però que
se'ls pogués instal·lar un sistema operatiu el més lliure possible.

Les llistes de compatibilitat d'algunes distribucions no són gaire
pràctiques per portar impreses a la botiga, així que m'he posat a fer un
programet que les descarrega i en fa una versió fusionada. El resultat
el pujo a aquesta pàgina:

http://www.gilug.org/mobils/index.html

La intenció era que es pogués visitar símplement a:
www.gilug.org/mobils

Però el Drupal de www.gilug.org té un .htaccess que ho impedeix. No tinc
gaire domini de les directives d'Apache, així que, si us plau, a veure
si algú em pot ajudar per «alliberar» les restriccions concretes del
subdirectori "mobils".

Jo diria que el problema està en això:

# Protect files and directories from prying eyes.
<FilesMatch
"\.(engine|inc|info|install|make|module|profile|test|po|sh|.*sql|theme|tpl(\.php)?|xtmpl|svn-base)$|^(code-style\.pl|Entries.*|Repository|Root|Tag|Template|all-wcprops|entries|format)$">
  Order allow,deny
</FilesMatch>

Hi ha alguna manera de crear un .htaccess al subdirectori sense tocar el
de l'arrel, que anul·li o sobreescrigui directrius?

Gràcies.