[gilug] Problemes per emparellar bluethouth

Nuei nuei rusien despi com
2017-02-25 19:47:37 UTC

Bones,

Fa poc m'he comprat un Bluethouth per connectar al meu portàtil
mitjançant USB. El detecta però no aconsegueixo que l'emparelli.

Em surt el símbol de bluethouth detectat a la barra, li dono a
connectar-se i fa l'intent de connectar, però quan pasen uns segons, em
surt sense connectar i no em surt cap missatge.

Faig servir:

$ lsb_release -a
No LSB modules are available.
Distributor ID: Ubuntu
Release:        16.04
Codename:       xenial

$ uname -a
Linux sacconvanzetti 4.4.0-47-generic #68-Ubuntu SMP Wed Oct 26 19:39:52
UTC 2016 x86_64 x86_64 x86_64 GNU/Linux

He mirat per internet, però no sóc bo buscant informació d'aquest tipus.

Aitor