[gilug] Re: Instal.lar Tumbleweed

Xavier Barnada xbarnada gmail com
2016-09-29 06:18:19 UTC

Hola Marta,

Crec que el que passa es que tens una versio antiga de Opensuse i et diu
que hauries d'actualitzar a una versió mes moderna de Opensuse.
Respecte a quina:
- Tumbleweed es la versió "rolling release" de Opensuse, això vol dir que
conte les ultimes actualitzacions de tots els programes i kernel de Linux.
Això també pot provocar que hi hagi mes errors que a la versió Lead.
- Lead es la versió estable de Opensuse, conte versions mes antigues dels
programes pero amb menys errors.

Si has estat fent un us normal de Opensuse crec que hauries d'actualitzar a
la versió Lead.

Salutacions
Xavier Barnada