[gilug] Re: urlparse y python3 (fancy UOC)

Narcis Garcia informatica actiu net
2016-11-26 09:39:49 UTC

La UOC, com és el seu hàbit, no reconeix la compatibitat amb GNU/Linux a
la seva pàgina. Seguint al «Securew2» es veu que si.
Teniu en compte que l'eina que us fa descarregar és programari privatiu.

Ara ho he provat en una màquina virtual d'Ubuntu Gnome 16.04 (Live), i
només m'ha fet falta instal·lar el paquet python-dbus, ja que a mi només
se'm queixava de no trobar «dbus».
Com que python-dbus3 ja estava instal·lat, sospito que el programet
aquest deu dependre de components de la versió 2 de Python, que potser
siguin els paquets que no porten un «3» al final.

Et recomano que tu també facis les proves en el mateix escenari abans de
dir-li el que ha de fer, així tot li sortirà més a la primera.

El 26/11/16 a les 01:52, Nuei ha escrit: