[gilug] Re: La UOC no? ataca publicament el programari lliure

Narcis Garcia informatica actiu net
2016-05-11 20:13:18 UTC

Un tret característic del moviment del programari lliure és que et
puguis trobar amb una llista tant oberta com aquesta, a la qual
subscriure's un membre de la UOC i poder comentar amb al·ludits.
D'això molts en diuen ser democràtic, cosa que quasi no existeix pel
programari privatiu.

Segurament a l'esmentada nota de premsa n'hi hagués hagut prou de
que CAP dels arguments no se sosté per comparació.
Més que periodisme, ha semblat propaganda... tirant cap a l'insult.

Veient la generositat amb la qual milers de persones han posat tant
esforç en contribuir a la coherència entre principis, mitjans i
finalitats en el programari lliure, i jo m'incloc, aquella nota de
premsa que surt d'una empresa com la UOC ofen.

El 11/05/16 a les 20:13, Jordi Cabot ha escrit: