[gilug] Re: Nova impressora a Ubuntu

Blai Dalmau Solé blai detourne org
2016-05-05 13:04:32 UTC

Val, ja funciona! Gràcies!

Però...

Ara hi figuren dues impresores en la llista d'impresores del LibreOffice:
DCPL500D
DCPL500D-series

Quan escullo la primera, no respón.
Quan escullo la segona, imprimeix bé.
Tanmateix, quan escullo la segona, a la pestanya de "propietats" dins de
la finestra de impressió de LibreOffice, no em permet escollir l'opció
de impressió "duplex" (doble cara) per la qual aquesta impresora està
preparada...

Alguna idea?

Salut i gràcies!

Blai

El 04/05/16 a les 16:02, Narcis Garcia ha escrit: