[gilug] Re: La UOC ataca publicament el programari lliure

Narcis Garcia informatica actiu net
2016-05-04 13:31:56 UTC

Penso que el comunicat de la UOC per la premsa mereix una resposta.
Saben perfectament en què es basa el programari lliure (fins i tot han
donat cursos sobre PL) i només veig una manipulació interessada en
associar «Programari lliure» amb una bona o mala organització d'un grup
de persones.

Això seria com si una associació de restauradors titllés de poc
democràtica l'elaboració de receptes de cuina que la gent fa a casa (en
privat) i comparteix amb qui li dóna la gana.

Jo tinc tot el dret de fer programes informàtics de la manera que em
dóna la gana, i de llicenciar-los com a GPL i defensar les virtuts que
tenen per ser programari lliure. És la meva «dictadura unipersonal».

Aquesta gent, igual com la SGAE, no reconeixen que l'autor també té
drets, entre els quals hi ha fer l'obra a la seva manera, i compartir-la
a favor de les demés persones.

A veure si no seria fàcil qüestionar tant «oberta» com diu ser la UOC,
quan en realitat és una dictadura interna cap a la plantilla i cap als
alumnes.

El 04/05/16 a les 14:55, Eduard Carreras i Nadal ha escrit: