[gilug] Re: Nova impressora a Ubuntu

Narcis Garcia informatica actiu net
2016-05-04 11:40:36 UTC

Amb GNU/Linux el sistema d'impressió sol ser CUPS. És el servei que
organitza tota l'entesa entre ordinadors i entre aplicacions i impressores.

El «LPR printer driver» de Brother només és el controlador per a què
l'ordinador s'entengui amb la impressora.
El què Brother en diu «CUPSwrapper printer driver» és el controlador per
a què el teu sistema d'impressió s'entengui amb allò.

Has fet bé d'instal·lar-te el controlador LPR. Ara has de tornar a obrir
aquella pàgina, i instal·lar-te l'intèrpret per CUPS (wrapper).

El 04/05/16 a les 12:46, Blai Dalmau Solé ha escrit: