[gilug] Re: Compra de Portatil per posar-hi una Debian

Narcis Garcia informatica actiu net
2016-03-04 12:38:09 UTC

Estan donant referències de purism, minifree, novena, slimbook, guinos, etc;
https://lists.debian.org/debian-user-catalan/2016/03/msg00006.html

Algú podria actualitzar la pàgina de botigues del Gilug? Va molt bé per
adreçar la gent que consulta el mateix tema:
http://wiki.gilug.org/index.php/Botigues

El 03/03/16 a les 20:34, Narcis Garcia ha escrit: