[gilug] Re: petits però empipadors problemes

Blai Dalmau Solé blai detourne org
2016-06-29 11:53:09 UTC

Val, ja ho he descobert! Tenia habilitades les barrers d'eines
"estandard" y "formatació", però n'hi havia una altra que no estava
habilitada i que es diu "Estandard (mode de visualització)". He
habilitat aquesta i he desahbilitat la de "estandard", i ja està: ja
torno a veure els botons de negretes i etc al seu lloc.

Gràcies, Narcís.

Si algú té alguna idea repecte al tema del ratolí, genial.

Salut!

Blai

El 28/06/16 a les 18:06, Narcis Garcia ha escrit: