[gilug] Re: Interceptar errors amb canalitzacions

Eduard Vidal i Tulsà festuc gmail com
2016-06-04 11:54:51 UTC

si el que vols saber quins son els errors del tar, si que et serveix el 2>
cap al arxiu log.
pero si no el que necesites com he dit abans es el arxiu pipe
http://www.linuxjournal.com/article/2156
mkfifo /tmp/tar
(tar -cpf - ~ >/tmp/tar ; resultattar=$?)&
cat /tmp/tar |lmza -zc -6 > /directori/desti/documents.tar.lzma
resultatlmza =$?

El dia 4 de juny de 2016, 13:29, Narcis Garcia <> ha
escrit: