[gilug] Re: Interceptar errors amb canalitzacions

Narcis Garcia informatica actiu net
2016-06-04 08:48:47 UTC

No tinc problema en comprimir i canalitzar; el problema és obtenir el
resultat d'error.

Quan es canalitzen comandes: primera | segona | tercera
I s'agafa el codi de sortida: $?
Aquest només és el codi de sortida de la última comanda.
Si la primera comanda ha donat error, el programet (script) no s'entera.

A l'exemple:
tar -cpf - /home/usuari/Documents | lzma -zc -6 > documents.tar.lzma
Si algun dels documents d'origen dóna un error de lectura, no ho puc
detectar.

El 04/06/16 a les 10:17, Xavier Barnada ha escrit: