[gilug] monitor

Blai Dalmau Solé blai detourne org
2016-06-01 16:52:45 UTC

Bones!

Voldria endollar un monitor que vaig comprar fa anys en el meu portàtil
amb Ubuntu, de manera que veiés en el monitor allò que surt per la
pantalla, i d'aquesta manera optimitzar la visualització. L'he endollat
i es veu el fons de l'escriptori, però no es veu el mateix que estic
veient en el portàtil, sinó que és com una ampliació de l'escriptori.
M'han comentat que en windows hauria d'activar la opció "clonar" en
"propietats de pantalla". I en Ubuntu? Suposo que deu ser semblant, però
de moment no ho he trobat...

Salutacions i gràcies,

Blai