[gilug] Re: problemas al querer leer archivos PDF de adobe reader

Jaume jaumevinyet gmail com
2016-01-20 11:34:31 UTC

Trobo perfecte que ens coordinem per reclamar aquest tema
de moment, jo ja ho he fet a la pròpia pàgina web: al la pestanya de
contacte s'obre un formulari;
Hi he posat això:
/He intentat accedir als formularis de la pàgina
http://empresaiocupacio.gencat.cat/ca/treb_ambits_actuacio/_treb_economia_cooperativa/treb_recursos/treb_formularis/_treb_documentacio_cooperatives/treb_registre_de_cooperatives/
i resulta que només es poden obrir amb Acrobat Reader.//
//Com molta altra gent, no disposo d'aquest programa.
La legislació estatal i europea, i afegint la normativa de la pròpia
Generalitat, exigeix que les dades siguin en formats oberts i que no es//
//requereixi la contractació de serveis d'una empresa en concret
per////accedir a serveis públics.//
//Us demano doncs, que en canvieu el format a un d'accessible des de
qualsevol plataforma i lector de pdf/

El 20/01/16 a les 11:49, Narcis Garcia ha escrit: