[gilug] problemas al querer leer archivos PDF de adobe reader

Nuei nuei rusien despi com
2016-01-19 23:06:10 UTC

Bones,

Com ja sabreu, l'administració pública fa servir software privatiu per a
tot i el més vergonyós és que a sobre t'obliguen a tenir un windows a mà
per a poder llegir documents oficials.

Avui just m'han enviat un PDF de la Seguretat Social que he tingut
l'opció de llegir-ho perquè tenia un windows a prop i he sortit del pas.
Pero ara mateix estic fent un altre gestió i em trobo amb el mateix
inconvenient, però sense un windows a prop.

Són els documents de l'enllaç següent:
http://empresaiocupacio.gencat.cat/ca/treb_ambits_actuacio/_treb_economia_cooperativa/treb_recursos/treb_formularis/_treb_documentacio_cooperatives/treb_registre_de_cooperatives/

Una opció seria instalar-me l'adobe al meu ordinador, però és una opció
que no m'agrada. Algú en sap alguna forma de llegir això des de linux?

Una salutació,

Aitor