[gilug] Re: actualitzacions

Narcis Garcia informatica actiu net
2016-08-18 15:35:52 UTC

El volum on tens «/boot» està dedicat al gestor d'arrencada (GRUB) i als
nuclis del sistema (Linux).
Després de diverses actualitzacions, amb les quals has anat descarregant
noves versions del nucli Linux, aquest volum o partició del disc dur
s'ha anat emplenant, ja que les versions anteriors del nucli (que ja no
fas servir) no han estat desinstal·lades.

SI FAS SERVIR DEBIAN O UN DERIVAT:
En una finestra de Terminal, pots provar a executar aquesta instrucció,
que almenys pot desinstal·lar algun component d'aquells nuclis antics:
sudo apt-get autoremove

D'altra banda, per saber la versió de nucli que tens en funcionament,
pots executar la instrucció:
uname -r
I si vols saber quines altres versions tens instal·lades:
ls -1 /boot

El 18/08/16 a les 16:12, Blai Dalmau Solé ha escrit: