[gilug] Re: OpenStreetView

Xavier Torelló xavier torello gmail com
2016-08-13 20:09:11 UTC

Doncs jo ho veig perfecte Narcis, pinta molt bé el projecte Xevi! Si hi
penso activaré la cam quan viatgi per fotre un cop de mà al projecte.

És tant senzill com clickar a sobre dels intervals marcats com a capturats,
no siguem loosers ara esperant un clip de windows explicant-nos com obrir
la vista street... xDDD

Salut!

    Xavi Torelló
xaviertorello.cat   |      |   Skype: xavi_torello