[gilug] Re: OpenStreetView

Xavier Barnada xbarnada gmail com
2016-08-13 09:19:35 UTC

Hola Narcís,

Per poder veure les imatges has de fer zoom ja que fins a cert nivell de
zoom per mes que premis no s'obren.

Respecte a l'aplicació tenen pensat publicar-la a F-Droid
https://github.com/openstreetview/android/issues/8
L'alternativa actualment es baixar el codi i constuir tu mateix l'APK. Si
algú la vol provar i te problemes per obtindre l'APK que ho digui i li
explico com l'he generat.

Salutacions
Xevi