[gilug] Re: OCR per Windows

Eduard Vidal i Tulsà festuc gmail com
2016-04-28 07:43:47 UTC

No se si la versió per windows es la mateixa que per linux.
Pero potser aquest client te un servidor samba per guardar les còpies de
seguretat i més coses.
Si tens un servidor linux, pots ficar un cron a la carpeta scanner, per que
vagi ocrejant, no?
I si no una màquina virtual linux dintre el windows :P

El dia 28 d’abril de 2016, 8:56, Narcis Garcia <> ha
escrit: