[gilug] Re: Renovacio del nom de domini gilug.org

Narcis Garcia informatica actiu net
2016-04-13 05:52:09 UTC

Confirmo que gràcies a en Xavier Barnada, el registre de gilug.org s'ha
renovat per 1 any, així que no hi ha preocupació fins la primavera de 2017.

En una finestra de terminal, les dades d'un nom de domini es poden
consultar amb aquesta instrucció:
whois gilug.org

El 06/04/16 a les 08:44, Narcis Garcia ha escrit: