[gilug] Re: interessant aquest escrit

Narcis Garcia informatica actiu net
2015-09-21 19:24:48 UTC

M'ha semblat que és de codi obert; de tota manera la gent més tècnica
que es preocupa per això acabem triant altres escriptoris més competents
en tots els sentits, i amb tantes alternatives de qualitat costa que
algú vulgui treballar en un derivat de Unity.

El 21/09/15 a les 20:04, Xavier Barnada ha escrit: