[gilug] Re: [OFF TOPIC] interessant aquest escrit

Narcis Garcia informatica actiu net
2015-09-21 15:31:10 UTC

He estat fent preguntes incòmodes a gent implicada en les distribucions
d'Ubuntu, i m'han convençut de que «Unity» és l'únic escriptori que
porta la funcionalitat que esmenta Richard M. Stallman.

Jo que he fet centenars d'instal·lacions d'Ubuntu, he tingut la sort
d'esquivar l'escriptori Unity, amb una sola excepció. El passat hivern
vaig esmenar l'excepció retrobant aquella persona i canviant-li el Unity
per Gnome al seu ordinador.

El 20/09/15 a les 21:31, Narcis Garcia ha escrit: