[gilug] Re: Fwd: Aumonet

Narcis Garcia informatica actiu net
2015-10-31 10:54:29 UTC

Utilitzes una instrucció simple de sshfs per fer la connexió, que és
semblant al què feia jo abans de desenvolupar Aumonet.
Jo crec que ho feia amb una simple entrada a /etc/fstab

Aumonet, però, serveix per cobrir 2 tasques feixugues:
- Utilitzar credencials remotes d'usuari normal sense configurar servidor(s)
- Mantenir la connexió viva (reconnectar si falla)

El 31/10/15 a les 11:01, Eduard Vidal i Tulsà ha escrit: