[gilug] Re: continuo avançant i preguntant

Narcis Garcia informatica actiu net
2015-10-28 16:45:09 UTC

F-Droid no és un gestor de paquets tancat (com si que ho és el Google
Play/Store/Market), així que permet utilitzar repositroris de diferents
origens.

Del mateix servidor F-Droid hi ha un parell de repositoris (active,
archive), i també en ve algun altre de suggerit com el Guardian Project.
Aquí hi ha un recull «oficial» de fonts de programari practicables amb
F-Droid:
https://f-droid.org/wiki/page/Known_Repositories
I aquí aportacions de gent al fòrum:
https://f-droid.org/forums/topic/app-repositories-list

El 28/10/15 a les 17:25, Teo Vidal ha escrit: