[gilug] Re: altra adreça

Xavier Barnada xbarnada gmail com
2015-10-26 20:01:59 UTC

Si ja l'has instal·lat el primer seria actualitzar els repositoris(a dalt a
la dreta) l'icona de referescar.
Un cop a actualitzats pots mira a la primera pestanya anomenada
"disponible" on et sortiran les categories , també pots fer cerques
d'aplicacions com per exemple l'VLC.
Un cop selecciones una aplicació et surt quines versions hi ha disponibles
i si en tens alguna d'instal·lada(fins i tot si la has instal·lat des del
google play), un cop aqui la podràs instal·lar i actualitzar.En aquesta
pantalla també podràs accedir al codi font de l'aplicació.

En el cas que tinguis alguna aplicació instal·lada i actualitzis el
repositori t'avisarà si hi han versions mes noves disponibles.

Espero que et sigui d'ajuda, l'ubicació dels elements pot variar una mica
depenent de la versió d'android
Si tens algún dubte en algun pas et puc enviar alguna digue-ho i t'envio
les captures de pantalla