[gilug] Re: Segona trobada 2015, conjunta amb Debian

auyuz auyuz hotmail com
2015-10-25 21:06:39 UTC

Bones a la eps udg m'han de passar les condicions pero m'assembla que ens volen fer pagar per l'aula o pel segurata si ho fem el dissabte.

Dilluns o dimarts m'ho passaran i us ho confirmare a veure que demanen.

Ho sento a mi tambe em va sorprendre... pensava que ens ho posarien mes facil.

Us mantinc informats.

Salut.

Enviado de Samsung Mobile

Això vol dir que, per si de cas, podem mantenir la petició de sala a la
EPS-UdG.
Si Joan?

El 25/10/15 a les 18:56, Eduard Vidal i Tulsà ha escrit: