[gilug] Re: Kali Linux

Teo Vidal teo vidal gmail com
2015-10-25 09:01:32 UTC

Gràcies Narcís

- potser em (ens) pots ajudar respecte al Searx,

he anat a la seua web i trobo molt bé que es pugui seleccciosn o
deseleccionar els cercadors... com dir-ho... 'que complementen i
enriqueixes Searx

- NO he trobat com ho puc incloure (si es pot, tot i sent senzill) com a
cercador principal (preseleccionat o apareixent en la llista de cercadors)
DINS la finestreta 'cerca' de FireFox (on ja en tinc 20 i en puc eliminar
si és necessari

Teo

El dia 25 d’octubre de 2015, 9:53, Narcis Garcia <> ha
escrit: