[gilug] Re: Trobada a Girona/Gironès

Teo Vidal teo vidal gmail com
2015-10-19 14:06:59 UTC

Podeu recordar-me l'adreça
ja he vist la foto d'on es troba però cerco nom i num. de carrer

Teo

El dia 17 d’octubre de 2015, 12:19, Eduard Vidal i Tulsà <>
ha escrit:

> Jo tenia una acadèmia a girona, hi ha lloc per unes 25 persones.
>
> Si no surt lo de la uni, podem anar allà.
>
> Casa meva esta oberta  a tothom :D
>
> El dia 14 d’octubre de 2015, 15:49, Joan Guillén <> ha
> escrit:

> --
> Eduard Vidal i Tulsà <http://www.facebook.com/festuc> +34615629775
> *Te mando este correo por que estas en mis contactos especiales, te
> mantengo informado por que alguna vez tu me diste tu correo electrónico, si
> no deseas recibir más información solo házmelo saber y no te enviaré
> [...]

Aquesta és una adreça PERSONAL.
*No* hi envieu (al ) missatges destinats a Vilaweb Catalunya
Nord. *Han* de ser enviats a
Si no ho vigileu quan els rebria es classificarien malament (en una carpeta
equivocada) i podria passar (amb molta probabilitat) desapercebuts al mig
de molts MOLTS altres o ser, fins i tot, molt dificil de retrobar quan els
necessitaríem.