[gilug] Re: Trobada a Girona/Gironès

auyuz auyuz hotmail com
2015-10-17 13:51:59 UTC

Bones li he passat un mail a un professor que conec del dpt imae que demanara el tema.
En el moment que sapiga algo m'ho dira.
Ell em va dir que aquests temes son benvinguts.
Faltaria confirmar-li dies. El 25?

Salut

Enviado de Samsung Mobile

Doncs convindria tenir el tema confirmat almenys una setmana abans.
Si volem la trobada pel 24 d'octubre, avuí estaria bé que ho poguessim
començar a dir.

Com està el tema de la EPS-UdG Joan?

El 17/10/15 a les 12:19, Eduard Vidal i Tulsà ha escrit: