[gilug] Re: Trobada a Girona/Gironès

telejet telejet gmail com
2015-10-08 06:05:39 UTC

Hola a tothom,

Aprofitant que cerqueu data i lloc us proposo si voleu venir a fer-ho a la
10 edició de la http://www.volcanica.cat el dissabte 28 de novembre a Olot.

Tenim les aules de l'escola d'adults de la Garrotxa a la nostra disposició,
són grans i estan equipades amb projector, taules, electricitat i xarxa. Hi
farem més xerrades i es pot incloure la trobada del Gilug com una activitat
més, també hi haurà la comunitat catalana d'ubuntu presentant la nova
versió.

Ja em direu si us interessa, molts ja heu assistit a les xerrades o fet
presentacions altres anys.

Fins ara,

Ivan Beà

El dia 7 d’octubre de 2015, 17:46, Narcis Garcia <> ha
escrit: