[gilug] Re: Trobada a Girona/Gironès

Narcis Garcia informatica actiu net
2015-10-06 09:06:59 UTC

SI US PLAU, que cadascú anoti la seva disponibilitat a:
http://dudle.marsupi.org/gilug-t2015/

Copio un recent comentari dels de Debian:

«Si es fes a Giona, es pot fer el 21 de novembre? Tindríem un espai per
reunir-nos? Crec que l'únic requisit és que hi hagi cadires, endolls i
wi-fi i capacitat per... màxim 20 persones? No sé si seria necessari un
projector, potser aniria bé per si algú de nosaltres vol explicar alguna
cosa.»

El 03/10/15 a les 14:46, Eduard Vidal i Tulsà ha escrit: