[gilug] Re: Trobada a Girona/Gironès

Narcis Garcia informatica actiu net
2015-10-01 11:23:10 UTC

Per tal de fer la trobada, algú més hauria de fer un esforç i reservar
sala ON SIGUI i fer-ho a ser possible avuí, per donar temps a difondre
la notícia.

PERSONES IMPLICADES:

Eduard Vidal
	* Raspberry Pi, ArchLinux
Francesc Furroy
	* Puppy Linux
	* Raspberry Pi, Minidlna
	* Ubuntu
	* Debian, sistema de paquets
Narcís Garcia
	* El programari predeterminat (xerrada & debat)
Teo Vidal (fill)
	*
Teo Vidal (pare)
	*
Marc Furtià
	*

DATES I HORES PROPOSADES:
- dissabte 3 d'octubre a les  9:30h
- dissabte 3 d'octubre a les 10:00h
- dissabte 3 d'octubre a les 11:00h
- dissabte 3 d'octubre a les 14:00h
- dissabte 3 d'octubre a les 17:00h
- diumenge 4 d'octubre

LLOCS PROPOSATS:
- Celrà (Centre cívic)
www.celra.cat/web/telefons-dinteres

DIFUSSIÓ:
- Fer un comunicat i passar-lo per la llista de premsa.

El 01/10/15 a les 12:28, Eduard Vidal i Tulsà ha escrit: