[gilug] Re: Facebook avança per apropiar-se d'internet

Teo Vidal teo vidal gmail com
2015-11-01 14:25:56 UTC

Totalment d'acord amb la visió de futur que fa l'Eduard... per millor ser
concients per millor intentar evitar-lo

.... Gratuit? Perquè no! n'existeix ... però no ens enganyem hi falç
gratuit... i no hem de ser ingenus i hem de mirar-nos ho bé... per tant
gràcies a tu Narcís d'haver plantejat el problema (o millor dit el que,
crec, no et semblava un problema i... tanmateix...)

Una dita que segurament coneixeu tots: 'si és gratuit és que el producte
ets TU' que funciona, jo diria, al 70-90%

El dia 1 de novembre de 2015, 13:23, Eduard Vidal i Tulsà <>
ha escrit:

> Internet necesita de diversitat, la humanitat necesita de diversitat.
> Quan varem permetre el VASDL (molt asimètrica conexio a trabés del
> teléfon) ja varem començar a perdre la neutralitat de la xarxa.
> Es una llàstima que les operadores no es vegin obligades a oferir
> conexions simètriques a internet.
> Només intresa internet als senyors del sistema si es per el consum dels
> seus productes.
> Pero aquesta xarxa gratuïta (per que lliure es l'internet que coneixem
> basat amb el protocol de codi obert TCP/IP) si existeix es basarà en la
> [...]

Aquesta és una adreça PERSONAL.
*No* hi envieu (al ) missatges destinats a Vilaweb Catalunya
Nord. *Han* de ser enviats a
Si no ho vigileu quan els rebria es classificarien malament (en una carpeta
equivocada) i podria passar (amb molta probabilitat) desapercebuts al mig
de molts MOLTS altres o ser, fins i tot, molt dificil de retrobar quan els
necessitaríem.