[gilug] Re: Obrir 2 arxius amb contrasenya

Dani Fossas danifossas gmail com
2015-05-20 08:43:44 UTC

Bones llista!

En primer lloc us demano les més sinceres disculpes. Potser no es va
entendre bé el sentit del meu missatge. No era una consulta sobre excel ni
sobre word, sinó sobre desncriptar (amb programari lliure) uns arxius que
no podia obrir.

En segon lloc, no eren arxius de casa, on utilitzo única i exclusivament
GNU/Linux i aplicacions lliures i/o obertes, sinó de la feina.

En tercer lloc, finalment, i una mica més centrat, després d’instants de
“pànic”, he recordat les contrasenyes i he pogut obrir els arxius.

Gràcies a tots/es per la paciència.

Salut!

El dia 19 de maig de 2015, 18:00, Dani Fossas <> ha
escrit: