[gilug] La pipa plena funciona

Narcis Garcia informatica actiu net
2015-03-21 21:13:43 UTC

Bones, el 23 de febrer vaig esmentar una cosa per aquesta llista que a
la reunió d'avui m'han demanat que rectifiqui:
Vaig expressar aquí molt malament allò que es va comunicar de part de la
Junta Directiva a l'assemblea anual del 7 de febrer, en dir que «La pipa
plena» ha quedat en punt mort, ja que, després de la valuosa i quantiosa
activitat que hi ha hagut els darrers 7 anys, el local se segueix obrint
tots els dissabtes.

La relació d'uns i altres és absolutament cordial, i per això ha pogut
sortir avui aquest tema sense problema per ningú.

Mentrestant, avui s'ha debatut la proposta d'estatut pel nou col·lectiu,
que probablement s'acabi formalitzant com a associació i convoqui un
acte de presentació.

S'ha quedat pel dissabte 11 d'abril seguir i/o acabar de consensuar els
articles on hi ha diferents enfocaments.
Avui s'ha quedat amb un àmbit geogràfic (Catalunya), s'han consensuat
aspectes sobre el tractament del programari privatiu, sobre la
convenient participació dels associats, sobre la representació pública.
Ha quedat en debat el programari lliure però de pagament, el pagament de
despeses de viatge i pagament de serveis externs.

http://wiki.gilug.org/index.php/Document_associacio

Del nom encara no s'ha dit res, però jo trobo que el senglar és molt
maco ;·)