[gilug] Re: Programari d'entrenament esportiu

Narcis Garcia informatica actiu net
2015-02-24 18:38:30 UTC

A veure, connectant el bitxo a l'ordinador ja es veu com una memòria USB
amb els seus directoris i fitxers de ruta, etc.
I amb qualsevol dels altres programes que he enumerat (a diferència del
GpsBable) es poden obrir directament els fitxers de ruta i demés, i
veure'ls sobre un mapa sense passos intermitjos. Així que no és aquest
el problema.

Necessito trobar gent que ACTUALMENT (les aplicacions i serveis han
evolucionat) utilitzi Garmin connect, Wikiloc, Strava, etc.

El 24/02/15 a les 19:32, Xavier Barnada ha escrit: