[gilug] Re: Programari d'entrenament esportiu

Xavier Barnada xbarnada gmail com
2015-02-24 18:21:15 UTC

Hola Narcis,

Unes quantes preguntes referent a el que comentes.
Quin tipus de dades vols treure del Garmin? Tracks o tracks+ altre info com
ara batecs del cor?
Quin model de Garmin es? Ja que jo amb el meu ho havia fet amb el GPSBabel(
el pots fer anar des de comandes o GUI)
Si el que vols es mostrar els tracks potser amb el Qgis ho pots fer , si
son tracks+ info potser ho pots exportar a algun format (per exemple CSV
,Sqlite,ect) i a partir d'aqui poder visualitzar alguna cosa mes completa
en algun programa de SIG

Salutacions