[gilug] Re: Mes cache de disc, d'escriptura

Narcis Garcia informatica actiu net
2014-10-06 07:26:58 UTC

Algú ha experimentat amb això?
cachefilesd

Veig que no és cache de disc directament, sinó prèvia, és a dir, dels
fitxers i no dels blocs físics del disc. Primordialment s'utilitza com a
cache de xarxa, però no sé si és possible utilitzar-ho per unitats
locals, és a dir, disc dur o memòries USB.

Tampoc no en trobo el web oficial per consultar dubtes.
Si servís per a tot, realment obriria les portes a utilitzar una unitat
virtual en memòria, i també reduiria més encara la fragmentació i el
desgast dels dispositius. Això apart d'accelerar molt l'escriptura a disc.

El 14/05/14 a les 09:24, Narcis Garcia ha escrit: