[gilug] Re: Diapositives a video, de LO a Kdenlive

Adonay Sanz adonay sanz gmail com
2014-11-05 19:43:33 UTC

Hola a tothom
llegint aquest email de com passar una presentació a video, l'únic que em
ve al cap és la manera més "tonta" que li he escoltat a un dels meus
clients.

Amb el RecordMyDesktop, poses a gravar la teva pantalla. I en la teva
pantalla, hi ha la teva presentació executant-se.

Fàcil, ràpid i senzill.  Presentació a Video :D

Hi ha clients que la seva "intel·ligència" et fa pensar i trobar maneres
menys informàticament correctes de fer les coses  jajajaj

Salut,

*Adonay Sanz*  Kademar Linux CEO

 [image: Kademar] <http://www.kademar.org>

 [image: Logo en negro de una B y el nombre de blog]
<http://www.kademar.org/noticias>  [image: facebook]
<https://www.facebook.com/kademarlinux>  [image: gplus]
<https://plus.google.com/u/0/b/118332741901996517058/118332741901996517058>
[image: twitter] <https://www.twitter.com/kademarlinux>

El dia 5 novembre de 2014 12:27, Narcis Garcia <> ha
escrit: