[gilug] Re: control alt suprimir?

Eduard Carreras i Nadal ecarreras gmail com
2014-05-09 07:08:48 UTC

També es poden fer servir les Magic Keys[1], quan per exemple l'ordinador
no respon però el volem aturar/reiniciar de forma correcta sense haver de
recórrer al botó d'engegar/aturar que podria arribar a fer-nos perdre dades.

Jo sempre utilitzo el que comenten a
http://en.wikipedia.org/wiki/Magic_SysRq_key#Uses i per enrecordar-me penso
en *REI*nici *SUB*versiu.

Salut!