[gilug] Re: control alt suprimir?

Xavier Barnada xbarnada gmail com
2014-05-08 17:20:04 UTC

Hi ha un parell d'opcions mes a part de l'xkill, la mes extrema sense
tindre que reiniciar es el control+alt+backspace que reiniciara l'entorn
grafic i hauras de tornar a iniciar sesio.

La altre es control+alt+F1 i obriras un tty on podras treballar amb una
consola i matar o mirar el proces que t'esta causant problemes

Salutacions
El 08/05/14 17:27, Narcis Garcia ha escrit: