[gilug] Re: control + alt + sup

Narcis Garcia informatica actiu net
2014-03-18 14:46:53 UTC

Amb Gnome hi ha una aplicació anomenada «Monitor del sistema», la qual
permet tancar qualsevol procés: per les bones (finalitza) o les males
(mata).

De tota manera, si la finestra té el botonet de tancar [x] el normal és
que després d'uns 10 segons et pregunti si vols matar el procés.

Com a recurs addicionals, i això ja en casos molt estranys en què
l'escriptori no t'obeeixi, pots canviar de terminal amb Ctrl+Alt+F1 i
aniràs a parar a una consola de fons negre. A la consola la combinació
que coneixes (Ctrl+Alt+Supr) et serveix per ordenar el reinici del
sistema operatiu.

Hi ha més vies, però aquestes són les fàcils per a tothom.

El 18/03/14 11:43, Blai Dalmau Solé ha escrit: